Brunnby

Jag, Miriam, har varit Myrlajv och jagat urglar*. Jag spelade en skuldsatt krönikör men var tyvärr tvungen att lämna området tidigare på grund av min vacklande hälsa. Vädret var förhållandevis bra bara några tält blåste bort och detta var enbart underhållande för inget av dessa tält var mitt. Jag vill passa på att tacka de underbara arrangörerna som inte bara lät mig sova i deras tält utan också tog hand om mina kvarglömda glasögon. (Nej, nej jag är inte alls glömsk.) Lajvet var oerhört mysigt och jag hoppas på att kunna åka igen nästa år och gärna i sällskap av den nesliga Unérwën som svek mig denna gång och sommarjobbade istället. (Nej, nej jag är inte det alls sur.)
                                                                              / Er egen Miriam
  

Kommentarer
Postat av: ami

Vi får sköta planeringen bättre nästa år...

ami t (arbetsgivaren som gjorde så att Unérvën) svek ;)

2009-08-09 @ 15:25:25
Postat av: Anonym

Behöver ni någon musikalisk typ till nästa eleria lajv? mejla mig :)

2009-11-09 @ 18:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar