Nystart!

Som Ni ärade läsare kanske har märkt har det inte varit någon som helst aktivitet här på ett långt tag.

Miriam och jag (Unerwen) har rest runt i världen, studerat, jobbat och stressat och någon blogg eller något lajv har det inte blivit under den här perioden :/

Jag har vart i Indien och sedan åkte jag till Afrika för att jobba som volontär, i Afrika jobbade jag med fadderbarn och blev helt kär i jobbet <3 

Nu när jag är hemma i Sverige igen och studerar kände jag att det var dags för att ge bloggen en ny chans
                                                                        


Jag har börjat på en ny dräkt till Unerwen, hoppas ni gillar den.
Första bilden är närmast den verkliga färgen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar